مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 18:502024-01-06اقتصادي

زارع: 400 میلیون تومان وام قرض الحسنه مسکن محرومین پرداخت می شود


سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1403 از مصوبه این کمیسیون برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ودیعه یا خرید یا ساخت مسکن به خانواده های فاقد مسکن دارای سه فرزند به میزان 300 میلیون تومان خبر داد و گفت که در سال آینده وام قرض الحسنه مسکن محرومین به مبلغ 400 میلیون تومان پرداخت می شود.

- سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1403 از مصوبه این کمیسیون برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ودیعه یا خرید یا ساخت مسکن به خانواده های فاقد مسکن دارای سه فرزند به میزان 300 میلیون تومان خبر داد و گفت که در سال آینده وام قرض الحسنه مسکن محرومین به مبلغ 400 میلیون تومان پرداخت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحیم زارع با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1403 گفت: در جریان بررسی بخش اول لایحه بودجه، کمیسیون تلفیق تصویب کرد که تسهیلات قرض الحسنه ودیعه یا خرید یا ساخت مسکن (با رعایت قوانین حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و قانون جامع ایثارگران) برای خانوده های فاقد مسکن که از ابتدای سال 1399 به بعد صاحب فرزند سوم یا بیشتر می شوند به میزان 300 میلیون تومان شود.

وی افزود: همچنین بانک مرکزی مکلف می شود به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی، خانواده شهدا، جانبازان و رزمندان معسر با معرفی نهادهای مربوطه و تأیید سامانه رفاه ایرانیان مبنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زارع: 400 میلیون تومان وام قرض الحسنه مسکن محرومین پرداخت می شود

زارع: 400 میلیون تومان وام قرض الحسنه مسکن محرومین پرداخت می شود